Sardynia. Wyspa San Pietro.

Po błogim odpoczynku na najpiękniejszej plaży Chia w Sardynii, która możesz zobaczyć TUTAJ, przyszedł czas na małe wycieczki i trochę zwiedzania.

Zapakowaliśmy się zatem do wypożyczonego auta i ruszyliśmy w drogę, jechaliśmy przez góry, gdzie widoki były zapierające dech w piersiach. Bujna roślinność i drogi prowadzące przez góry slalomem, wysokie zbocza naprawdę były zachwycające.

W ten sposób dotarliśmy do urokliwej nadmorskiej miejscowości Calasetta na wyspie Sant Antioco, która jest połączona mostem z Sardynią. Calasetta to miasteczko portowe, uroku dodają budynki w biało- błękitnych kolorach.Wykupiliśmy tam bilety na prom i popłynęliśmy na kolejną, piękną wyspę, z zamiarem odkrycia stromych klifów. Promem płynęliśmy około pół godziny, podziwiając malownicze widoki z perspektywy wody. Korzystaliśmy z promu przewoźnika Delcomar, na ich stornie możesz znaleźć cennik i rozkład kursów.

Dopłynęliśmy do równie pięknej, małej miejscowości Carloforte, która leży na wulkanicznej wyspie San Pietro. Spacerowaliśmy po urokliwych wąskich uliczkach Carloforte, które zachwycały swoim typowo włoskim klimatem.

Będąc na urokliwej wyspie San Pietro ruszyliśmy w kierunku małej, cichej i kameralnej plaży Spiaggia la Bobba, gdzie podziwialiśmy piękne klify. Linię brzegową wyspy tworzą zarówno wysokie granitowe skały i wapienne klify, jak i długie i szerokie plaże. Widoki były niesamowite, a pogoda idealna do aktywnego zwiedzania wyspy.